Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


nothing to say -___-
Wednesday, 11 July 2012 • 18:29 • 2 comments
Assalamualaikum... korang semua sihat ? kalau sihat Alhamdulillah :) Maaf lahh , dah sebulan aku tak update blog .. hihi , aku tak tahu nak update apa .. korang tak marah kann ? ): hihi .. terima kasih :* korang tengah buat apa ? dah breakfast ? dah mandi ? ohohh , puasa dah nak dekat ni ? korang dah ganti puasa ? aku tengah ganti puasa ): 16 hari pulakk tuu . adoyyyy . penat penat penat :) hohoh ~ baju raya dah beli ? kalau dah beli warna apa ? baju raya aku tahun ni warna biru . awww . tak sabar nak raya dohhh :) hihi . nanti raya datang lahh rumah aku okengg :) nanti aku kasi duit raya banyak banyak . hihi . ❀◕ ‿ ◕❀


2 Comments:

Blogger coklatstrawberry.blongspot.com said...

kpe kene ganti 16 hari??bju tahun nie wane kelabu...btul ke tasha nk bgi duit raye bnyk2...klu mcm tu setiap ari akak dtng..hahah

11 July 2012 at 19:35  
Blogger Cintaku Tihani said...

senyum, xperlua kata apaapa

17 July 2012 at 22:47  

Post a Comment


older post new post