Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Puasa :3
Wednesday 25 July 2012 • 18:52 • 0 comments
Assalamualaikum :) korang semua sihat ? okeeokee :) Hari ni hari keenam dah kita puasa :) dahh nak raya kann ? awww . tak sabar nak rayaa . :-D btw , beberapa hari ni banyak benda yang jadi kat aku . Firstly gadoh . haishhh . -_- penat weyh gadoh ni . semuanya kalau suruh jujur taknak jujur . tapi masa buat tu tak ingat apa pon . haihhh sedih betul laa . Cakap main lepas jee . agak-II ar sikit . Aku sabar je . nasib bulan puasa :-) Allah tengah uji aku ni :) hmm . Korang semua macam mana ? okee ke kat sekolah , oke ke dengan kawan-II yg lain ? oke ke dengan boyfriend|girlfriend korang ? kalau oke , alhamdulillah .. Aku dengan Ariff pon okee . Tapi ada lahh gadoh jugak . biasa lahh kan ? kalau tak gadoh tak sah ! betul takk ? hihi xD korang selalu pergi solat tarawikh tak ? kalau pergi bagus :-) haihh . pagi pagi ni aku tak tahu nak buat apa , on twitter bosan , online facebook pon bosan jugak . -_- hmm :-/ bersabar di bulan puasa itu indah :-D



0 Comments:

Post a Comment


older post new post