Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


apa apa sajee :D
Monday 4 June 2012 • 08:08 • 0 comments
Assalamualaikum . korang . sorry sangat sangat sebab aku dah lama tak update blog , aku busy siket . tak dapat nak luangkan masa dengan blog nihh xD weuwww . harap korang faham :) korang semua sihat ? kalau sihat alhamdulillah . dah masuk minggu kedua cuti sekolah , korang pergi bercuti kat mana ? mesti jauh jauh kan ? aku  tak pergi mane mane ponn . sebab aku ada latihan cheer kat sekolah setiap hari , kesian kan ? ohohoh . tapi , bukan aku sorang .. ramai lagi . so , tak payah nak kesian sangat :D heheh . mood korang apa malam ni ? happy|sedih ? kongsi siket mehhh :|3 ermmm , mood aku malam ni happy kott . sebab .. err , sebab apo ea ? haihh . entah lahhh . ape korang buat tengah tengah malam ni ? pergi tidur lahh . dah lewat . weuwww :D ohhh sebelum aku lupa , aku nak tanya something nihh . sekolah korang dah buat belum hari sukaneka ? sekolah korang ade buat cheerleader tak ? oukayy . kalau ada , korang masuk tak ? kalau masuk , lepas dah habis sukaneka tuh , ade tak someone ejek2 korang gedik or pape je ? hmm , kalau ade korang biarkan jee , jangan korang pergi maki maki orang tuh , nanti lagi menjadi jadi ejekan nyee . aceceh . aku nih over pulak nak nasihat orang , hohox . bukan apaa , nanti aku akan hadapi semua benda benda alahh ni . sebab tuh laa aku tanya bagai nak rakk tadi . :D okayy lahh . Selamat Malam Sayangg :|3


0 Comments:

Post a Comment


older post new post