Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


boring :'/
Tuesday 1 May 2012 • 20:10 • 0 comments
Assalamualaikum . woahh ! korang semua sihat ? maaf lah dah berminggu minggu tak update blog . malas oouh xD . tak marah kan3 ? heee . *nah 10sen* agak lame ah tak tengok blog yang berhabuk niy . hohox :D rindu korang semua tahu tak ? kayy tipu . hehe . korang dah makan ? dah minum ? dah mandi ? oukayy . hari niy boring sangat sangat . dah tak tahu nak buat apew . update blog je lah . ngehngeh :D aku rindu ariff . dah banyak hari tak contact :'< kenapa ea dengan die :'/ aku rindu sangat sangat sangat kat die :( . tapi agak2 die rindu aku tak ? kayy . aku rasa tak sebab ... apew ea ? hohox . tak tahu lah . aku rase relay kitorg dah tak boleh tahan lama . hmm :'< tak tahu lahh kenapa tiba tiba je aku fikir macam tuh . aku rase die dah tak sayang aku . kbhaii :'(


0 Comments:

Post a Comment


older post new post