Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


whatever -.-
Friday 13 April 2012 • 22:48 • 0 comments
assalamualaikum , hey gegirls and boboy . sehat ? if sihat alhamdulillah :) klau tak sihat pergi la makan ubat . *nah 50sen* xOxO . ape korang buat cuti ni ? tak pergi jalan jalan ? atau hang out dengan kawan kawan ? oukayy . korang suka cuti ? uhhh ! aku tak suka cuti . k tipu :p kadang2 je tak suka sebab boring . lebih baik pergi skola drpda duduk rumah , makan , tngok tv . hmmm . kalau kat skolah bole jumpa kawan kawan kan3 . hoho . and skrang niy da selsema , rase macam nak demam . adess . aku tak suka demam sbb nanti susah nak tidur . hmm .. nasib lahh . wekk :p haishh , boleh kasi aku idea tak ? boring sangat sangat niy . da tak tau nak buat apew :( ohh . keje skola korang dah siap . aku mcm biase lah , tak siap lg xOxO hari ahad baru aku nk buat . kalau da mls sangat , tak buat langsung . JANGAN CONTOHI SAYA xD . sesapew yang ade twitter , follow la twitter aku yang da bersarang labah2 tu :D insyaAllah aku follow back . ( : 


0 Comments:

Post a Comment


older post new post