Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


sorry capital H
Sunday 4 March 2012 • 18:30 • 0 comments
assalamualaikum . korang sehat ? kayy . aku kurang sihat sebab hati aku sakit sangat sangat . aku memang sayangkan someone ni , name die Haziq . kayy . kitorang couple dari tahun lepas and janji pade tahun 2012 still couple lagi . tapi . couple putus .. membosankan . korang cuba bayangkan , kalau korang cple then ptus then cple balik and putus balik dengan orang yang sama .. ape perasaan korang ? mesti sakit sangat2 kan . oukayy . then , die mntk cple balik dengan aku mse bulan 1 . aku mmg dah tak bole terima die . tapi , die merayu kat aku die cakap die sayang and cinta aku , kayy takpe . aku terima die balik .. tapi seminggu je kitorg cple , die dah buat hal , emo die kuat sangat2 .. aku tak tahan , die slalu sangat marah aku then tuduh aku buat benda yang bukan2 . aku mntk putus jelaa . ya allah ! tak sangka pulakk mase Agama kls die kne masuk kls aku . aku memang dah tak kuat mse tuh .. kawan aku cakap die pandang aku . kayy takpe , then bile aku pandang die balik . aku cuba nak senyum . tapi mulut aku tak kuat bg senyuman tu kt die , aku terus pandang tempat lain . ya allah . kuat kan aku . :( 2,3 hari yang lepas , die ade mntk no. phone kawan aku , atiqa , tapi aku tak bagi . aku tau skrg niy die dah suke atiqa . aku tak bagi sebab aku jeles , bile die mntk tuh aku just boleh cakap yang aku takde no. atiqa . tak kesah la ape die nak cakap . sorry , aku terpakse tipu kau . then hari sabtu hari tuh , haziq call aku . die nk msg . aku ckp takde kredit , die suro aku mntk kdt kt die 2ringgt . aku mntk jelaa . oukayy tq sbb bg kredit :* then , die tnye aku . btl ke aku nk lepaskan die kt orang lain and betul ke aku dah tk syg die . aku btl2 nk nangis mse die tny soalan tuh . aku nak reply msg die and nak sangat sangat cakap yg aku sayang die babess , tapi tak bole . kayy takpe . dengan rela hati aku lepaskan kau . aku tau , kau mesti nak cple dengan atiqa kan ? kayy , lps beberape jam . die msg aku balik , die kate atiqa tak terima die sbgai bf , die cakap atiqa nak single . oukayy . then die cakap die nak couple dgn aku . ya allah ! aku memang dah tak boleh terima die . mse tu die cakap die btl2 sayang aku . sorry lah haziq . aku memang dah tak pcye kau . aku dah tak boleh terima kau . maafkan aku kayy . 


0 Comments:

Post a Comment


older post new post