Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


kawad lagi aihh ~
Thursday, 22 March 2012 • 20:46 • 0 comments
/assalamualaikum/ hari niy aku ade kawad , lahaiii .. penat tak terkata wehh . yeahh , mungkin bagi korang senang la kawad tuh sebab da belajar dari dulu dulu :D aku niy siket siket sakit kan ? yea , lemah tersangat sangat macam nak pengsan .. untung lah sape yang kuat tuh kan3 . ( : nasib lah esok da tak payah pegi sekolah , kalau tak , tidur sampai mati kowt xD ~ serius aku cakap betul betul tak larat . yang sedih nyee ,, aku tak penah pegi kem KRS ) : bile ea KRS nak buat kem ?? tdi aku tengok kadet polis da pegi kem kat Cameron Highland . wouwww . best kan ? yeahh ! bile laaa cikgu ni nak bawak pegi kem . errr . da bertahun tahun aku tunggu niyy . bertahun lahh sangatt . xOxO acecehh , tadi abg raja , abg lan , k.zaty n k.amy ajar kawad . agak best laa . tapi garang sangat ouhhh . heeee :D


0 Comments:

Post a Comment


older post new post