Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


aku sayang kau
Friday 16 March 2012 • 02:52 • 0 comments
assalamualaikum , korang semua sihat ? kayy kalau sihat alhamdulillah ( : tadi tengah hari aku on9 then ada 2msg . aku terus baca . tengok ex aku minta putus , ya allah . aku ingat dia belum buang married yang kitorang buat sebelum ni . aku try usya profile aku . hurm ) : dah takde . nasib lah time tu dia tengah on9 , aku tanya and bincang2 dengan dia . dia cakap ada someone cakap kt dia yang aku niy playgirl . ya allah , hishhh sabar jelaa . kenapa la dia .percaya sangat2 apa yg buda tu cakap . aku setia dengan dia , kalau dia ada dekat . da lame da aku nangis depan depan dia . sape la yang tak puas hati dengan hubungan kitorang . aku sayang die sangat sangat . da lepas semua kejadian tadi , aku terus unfriend die . kitorang memang da takde pape2 ) : and takkan ade ape ape . da lepas niy aku just boleh jeles tengok orang lain couple -.- sape yang cakap aku playgirl tuh maybe skang da senang and happy tersangat sangat kan sebab kitorang dah putus . kau niy memang dah takde keje ke ape yang suke sangat jaga tepi kain orang . suke sangat jage hubungan orang . entah2 hubungan kau dengan bf kau pon tak oukayy . haishhh . ya allah .. benci nye aku ! ) : 


0 Comments:

Post a Comment


older post new post