Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Tuesday 14 February 2012 • 19:37 • 0 comments
                                       jeles ? kayy 
assalamualaikum . hey blogger , sihat ? k finee . saya jeles tengok orang2 cple pegi date2 gitu semuaa ): sebab saya tak penah date2 macam tu . lailailai kesian kenn ? ketinggalan doe . (: 
kalau cple , saya yang selalu buat masalah . then putus . setiap kali die ajak date . saya yang tak boleh kluar sebab parents saya tak bagi . saya tak macam girls lain yang boleh kluar sana sini dengan boy di0rang . even saya dah 13 tahun tapi still under pengawasan parents doe . kadang2 rase stress sebab parents terlalu kawal tasha . tapi . bile fikir balik . ade baik nye kann ? semua parents sayang kan anak di0rang kenn . (:
Tak penah sekalipunnn , saya gitau parent saya yang saya nak hangout nan sesapa jahh / date jauh sekali . saya cuma taknak di belakang hari saya menyesal macam sebelum-sebelum nih . saya dah kenal banyak lelaki . Tak kesah lahh buda fb / luar fb . Mostly , sama jahh . Kalau tak keluar nan dia , breakup laaa jawabnya . Tapi , tak kesaaaa . saya faham apa yang parents saya buat . Dorang taknak hidup anak gadis dorang rosakk sebab cinta . Yelaaaa , tengoklahh zamam sekarang nih . Mengandung sanaa , mengandung sini . Buang anak dalam longkang , tepi parit dan sebagainya . saya pun taknak hidup saya disia-siakan dengan lelaki
saya tak macam girls laen kayy


0 Comments:

Post a Comment


older post new post