Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


sekolah sekola n school -,-
Tuesday, 3 January 2012 • 00:36 • 0 comments
Assalamualaikum . muaha . jwb dalam hati ye sygs . korang sehat kea ? tasha ? em .. ta sehat :( slsema siket .. biase lhaa .. da start sk0lah .. semua nak bg alasan lhaa tuh .. haha .. mmg tak sabar dah nak skolah ney . dapat kawan baru , cikgu baru n bf baru .. bf baru ? haa .. no ! stop couple . !
esok hari Rabu .. da start sekolah .. muaha , saya skolah petang .. yea , bole bangun tido lambat lea .. haha .. itu yg saya nak selama saya skolah pagi dulu .. hihi 
jujur saya cakap . saya ta suka cikgu garang-garang . saya suka cikgu yang baek hati , peramah , suka buat lawak n cantik or hensem ! muahaha .. ;)
saya suka ada kawan yang baek , suka tolong , bole rehat sesame :) hihih .. tak suka kawan yang sombong dan suka bajet hot kat skola ! kalau rasa dah hot . bole buat ape jea kea kat skola tuh ? 0h no sygs ! so , tak payah laa nak buat hot sangat .. just simple2 jea .. kalau dah kena kata bajet hot jangan tanya plak kenapa org ejek kau mcm tuh ! err .. 
saya ta suka org kata gedik .. ! sebelum kata tuh , cermin diri kau tuh dulu . dah cermin ? ye . skang sape yg gedik ? mesti lah kau kan ? haha .. bosan dah gadoh2 ngn bdk pmpn ney ..
boyfie ta perlu kot .. sbb g skola nak blajar ryte ? hihi .. kalau stakat bff tuh takpe laa .. acehh ! ceramah kt org plak saya nih .. saya p0n 2x5 jea .. haha .. whatever laa .. penat type da ney ..
ouke :) bye2 .. salam


0 Comments:

Post a Comment


older post new post