Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


no title -.-
Saturday 21 January 2012 • 02:47 • 0 comments
assalamualaikum . korang sehat ? em , saya sehat je .
selamat tahun baru cina
saya sedih . orang yang tasha suka selama nih tipu tasha . dia cakap die suke saya . ouke . saya percaya semua tuh sebab saya sayang dia . lepas tu . tibe2 kawan saya cakap . dia suka dua orang . saya n budak S tuh . 
OH MY GOD ! geram gile saya mase tuh . memang dah nak nangis . sampai hati dia buat saya macam ni . sebelum ni time balek sekolah slalu ikot belakang saya je . saya dah bagi hati saya kat dia . tapi kenapa dia buat saya macam ni . menyampah k0wt .
 dia buat saya cinta dia (cinta monyet) . adess . ngek2 betol . ): saket hati dengan dia .
bodos betul sebab percaya apa yg dia cakap selama nih (: 
takpelah . saya relakan dia cple dengan S tu . ): even tuh menyeksa kan . saya tak kesah . saya nak tengok dia happy je . (: 
taksuka-taksuka-taksuka ):


0 Comments:

Post a Comment


older post new post