Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Monday 23 January 2012 • 18:22 • 0 comments
assalamualaikum
korang semua sehat ke ? kalau sehat , alhamdulillah . hari ni semua orang buat tasha badmood . benci plusss tak suka . :p semua orang tak boleh nak faham tasha . tadi tasha kena marah dengan my mum . ): muahe . nangis :'(
rindu kau 
awak - awak . saya rindu awak sangat-sangat . bile kite boleh mesej lagi . bile awak nak call saya ? saya rindu nak dengar suara awak yang cute tu . saya rindu nak kiss awak :p saya sayang awak . saya tak boleh lupekan awak . ): hari-hari saya sebut nama awak k0wt . hehe . 


0 Comments:

Post a Comment


older post new post