Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


syafiq .__.
Wednesday 1 May 2013 • 20:48 • 1 comments
Assalamualaikum :) Korang semua sihat ? tengah buat apa ? dah makan ? dah mandi ? dah solat ? kalau dah . GOOD (Y) hmm . dear syafiq , kalau awak dah tak sayangkan saya mohon lepaskan saya dengan cara baik . bukan seksa saya :'( saya tweet dengan laki macam biasa . bukan gedik gedik . dekat sekolah awak tak kasi saya layan laki lain . oukay saya tak layan sampai diorang cakap saya sombong . saya buat semua tu sebab saya sayangkan awak . tapi awak tak nampak pon . kenapa susah sangat kita nak jadi macam dulu ? kenapa awak dah berubah ? dulu tak selalu marah marah . now kalau boleh hari hari nak marah . kawal emo tu biy :'( awak nak saya faham awak kan ? saya selalu cuba untuk faham awak , tapi awak ada faham saya ? tak kan ? kalau lah kita dekat . setiap masa saya nak bersama dengan awak tahu tak ! tapi sayang , kita jauh . saya sayang awak , sayang sangat sangat sangat . :'(


1 Comments:

Blogger SyafiQ Sayang Dia said...

cuba awk jangan buat benda saya suka and jangan abaikqn saya bila awk on . bila saya msg awk , awk tak reply . trngok2 awk tngah layan orang yang kat dalam twitter tu . panggil sayang laa macam macam . awak tweet dengan diorang pon lrmbut2 jaa ayat . layan pula tu . tapi ngn saya ? abaikan mcam tu jaa . saya pon ada perasaan juga . kenapa awk tak faham saya ? kenapa awk selalu buat saya mcam ni ? :'(

2 May 2013 at 05:22  

Post a Comment


older post new post