Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Apa masalah dia ?
Sunday, 22 July 2012 • 19:09 • 0 comments
Assalamualaikum , korang sihat ? Selamat Menyambut Bulan Ramadhan . Korang puasa tak ? Mestilaa puasa kann ? Acecehhhh . puasa penuh tauu :) nanti aku bagi duit raya :* ehh nak tanya ni . korang tengok takk kat cbox aku ada sorang minah ni tak puas hati dengan aku ke apo ea ? tiba-II nak cakap aku pelacur . wowww . Fantastic Baby :) apa masalah dia dengan aku ? haihhh ==' bulan puasa pon nak gadoh ke kak oii . kalau korang belom tengok cbox aku takpee . tak payah susah-II tengok . jap aku nak masukkan gambar , :)
dah3 . tu lahh dia . aku takk faham betul . dulu dah maki aku dah macam ni . lepas tu tiba-II diam . then sekarang muncul balik . woahhhh :O macam alien . hahaha :) umairah umairah ... tak sangka betol kau macam ni . bila face to face , baik gilaa . belakang ? ohhhsemmmm . tuhan jew yang tahu :) terima kasih la weh kau dah cakap aku macam ni . eh jap , sebenarnyee siapa yg pelacur ? kau ke aku ? aku rasa aku x penah bg apa2 p0n kat laki . maybe kau kot yg pelacur nyee :) hmmm :) bertaubat lahhh . Kbyee . Terima Kasih 


0 Comments:

Post a Comment


older post new post