Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


kenapa dengan kau :[
Wednesday 23 May 2012 • 11:11 • 0 comments
Assalamualaikum . Hye :) Malam ni aku boring sangat sangat . tak tahu nak buat ape , so aku update blog jelahh :) lagi pon tengah rindu korang . hihi . *k tipu* :D korang tengah buat apa tu >.< ohh sorry aku lupa , korang tengah baca benda alah ni :) tak tahu nak msg dengan sape , aku msg arep . tapi die tak balas pon . dah 5 jam aku tunggu msg dari dia , tapi satu pon takde . haihhh :( sakit hati aku :[ dah lahhh . abaikan benda remeh temeh ni . tak penting ponn :) tadi petang aku gadoh dengan yusha sebab dia tak nak teman aku balik :'[ selalu nya dia hantar aku kat tempat biasa depan taman , tapi hari ni separuh jee , tahu lahh rumah dia dekat and rumah aku jauh .. tapi tak payah la macam tu . Itukah yang dinamakan sahabat ? hurmm , dekat sekolah aku je selalu dipersalahkan !! Padahal aku tak sengaja and kadang kadang aku rasa aku tak buat benda tuh . hmmm . nasib lhaa . tadi masa nak pergi skolah terjumpa ariff kat depan flat Farid . Then die suruh aku tunggu die , hmm .. aku tanya yusha nak follow or tak aku tunggu ariff , pas tu die marah marah , haihhh . selagi aku boleh sabar , aku sabar jelahh :) aku dah takde mood time tuh , terus pergi tak layan Yusha langsung . Ariff pon aku tak tunggu :[ heee :D sorry :] hmm , sampai bile lah relay kitorang jadi macam ni ? :'[


0 Comments:

Post a Comment


older post new post