Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Happy Birthday Afif
Thursday 3 May 2012 • 18:21 • 0 comments
Assalamualaikum . hye . hari ni 4 Mei bersamaan dengan hari Khamis . Hari ni birthday kawan baik aku . nama die MUHAMMAD NUR AFIF . aku sayang die sangat sangat . dulu kitorang agak rapat sebab kitorang pernah couple . ngehngeh xD so , sekarang die lah kawan baik and die lah ex aku . :'> aku suka kawan dengan die sebab die baik , die suka senyum . dulu sebelum UPSR kitorang pernah janji . sape yang dapat math paling baik akan dapat 10 ringgit . w0ahhh . ! tak banyak pon . hehew .. afif ni die pandai math . :) lepas amek result UPSR tuh . emmm .. cer korang teka sape yang dapat B n sape yang dapat C ? xO . of corz lah afif yang dapat B . aku yang kena bagi die 10 ringgit . haha . mase die dapat 10 ringgit tuh . senyum sampai ke telinga . hahahar .. aku sayang die sangat sangat . die sporting , layan jiwang nehh . LOL . :'/ nak tengok gambar die tak ? oukayy . sekejap eah . :')



muhammad nur afif bin zamri
Happy Birthday yea . semoga panjang umur and dimurah kan rezeki :)

                                                                                                                       *ikhlas dari natasha


0 Comments:

Post a Comment


older post new post