Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


LOL -.-'
Tuesday, 27 March 2012 • 20:31 • 0 comments
/assalamualaikum/ , korang sehat ? kayy .. alhamdulillah .. ouchhh ! tangan aku sakit gile babeng nih sbb smlm kena inject .. err -.-' mase nak kne inject tuw banyak kali kot aq ckp kat nurse tuh buat sl0w2 . lahaiii .. lepas kne inject aku rase tak larat sangat2 , nak naik tangga ke kelas p0n da tak larat .. then time balik tu ade pulak someone niy cari gadoh .. lahaiiii sayanggg , kau ni kenapa .. suka sangat cari gadoh dengan aku . kau tak puas hati ea dengan aku ? wattefuck ! disebabkan kau laa , aku takde mood semalam nak msg dengan abang angkat aku . kesian die tau tak !! err -.-' pas tuh rase nak demam pulakk . malas betul aku nak makan ubat . err . memang macam tuh ea kalau kena inject ? kayy . aku da lme tak kena inject .. heheh ~ -.-' yeah ! for my abg angkattttt .. adq mntk maaf kayy sbb tak lyn abg smlm , ( : harap faham xOxO


0 Comments:

Post a Comment


older post new post