Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


kau bukan BFF aku ! -.-'
Sunday 25 March 2012 • 20:32 • 0 comments
/assalamualaikum/ korang sehat ? sorry da lame tak update blog kayy . hari tu aku g maen bowling dengan kawan kawan aku , kitorang da janji semua nak pegi hari Sabtu , pas tu tetibe aniqa tak boleh pegi , kayy takpe . die tak pegy sebab abg angkt die tak kasi , then terus jewla g panggil raja . tengok2 bapak sedara die cakap die takde g tengok adek die maen bola . bukan nye nak ckp awal2 .. err -.-' pas tuh hari ahad die g maen bowling ngn Yusha , Adilah and Aniqa je .. sakit gile hati aku , pas tuh die post kat wall ef-b aku die cakap yang aku tak tunggu die g maen bowling hari tuh then cakap yang aku , izzah and yusha lupe kawan ! ape niy wehhh . tak payah nak batak sangat laa ! kau ingat kau ketua dalam group tuh ? sorry gilew babengg lhaa weyy . kau tuh syok sendiri jeee ... kau igt kitorg niy kuli batak kau ? perghh ! memang silap besar lha kann .. ya allah ! sakit nyee hati aku dapat kawan macam niy .... sabar -.-'


0 Comments:

Post a Comment


older post new post