Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Monday 20 February 2012 • 18:23 • 0 comments
                        thanks for every things Capital A
            assalamualaikum . hey , korang sihat ? kayy . now aku single and aku bebas . just nak cakap thnx Capital A sbb dah maki hamun aku kat ef-bie . ): kayy . walau p0n aku sakit hati dengan die . aku just sabar je . aku respect die . sbb die tua dari aku sgt2 . umo die skg 19 . aku cple dgn die . normal lah kan bdk form 1 cple dgn laki umo 19 . (: 
thnx sebab suro saya mati cepat-cepat . kayy . kalau kau nak tau , aku memang nak mati cepat cepat . aku dah bosan tau tak ! ape aku buat semua nye tak betul . and selalu aku jee yang kena marah dengan kau . kayy finee .  aku tak boleh bagi ape yg kau nak .. sorry .. maybe bagi kau aku niy tak penting kann ? kayy . nanti aku mati tauu :'(
dulu kau cakap kau suka and sayang aku . tapi skrg mne semua tuh ? kau tarok mane ? campak dalam jamban ea sygs ? kayy . kau buang laa dlm2 . aku boleh terima semua niy .. maybe aku yang salah selama ni . mase kite knl tu . baru dua hari . ps tuh kau terus mntk cple . kayy . aku tergodaa dgn ayat2 jiwang kau tuhh , tanpa alasan ap . aku terus terima kau .. kayy . jujur aku ckp . aku betul2 menyesal :(



0 Comments:

Post a Comment


older post new post