Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


Tuesday, 28 February 2012 • 19:37 • 0 comments
                               aku sayang korang ):
assalamualaikum . hye , korang sihat ? kayy . kalau sihat , alhamdulillah . sorry , da lame tasha tak update blog . tasha takde mood . banyak sangat masalah sekarang niy . ):
kayy . sekarang niy tasha terpakse tinggalkan orang yang tasha sayang sangat-sangat . sakit wouww hati niy . maybe diorg rase tasha tak penting dalam hidup diorg . kayy takpee . tasha tak kesah . asal kan diorg happy xD tasha nak mintak maaf doh kalau selama niy tasha slalu sakitkan hati korg or ape2 je lah yg buat korg sakit hati . semua manusia penah buat salah kann ? kayy , pelik lah kalau dengar tak penah buat salah . -.- susah tasha nak lupekan korg ): but . tasha pakse jugak otak tasha niy utk lpekan korg :( harap harap korg happy kayy dgn dunia korg . tasha selalu sayang korang :'(
                          ILoveYouForever


0 Comments:

Post a Comment


older post new post