Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


pramugari or model ?
Monday 23 January 2012 • 22:56 • 0 comments
assalamualaikum (: awak semua sehat ? 0uh yess . hari ni boring sangat-sangat . sebab tu la terfikir nak update blog and nak buat title saya punya ambition.
boleh ke saya jadi pramugari ? boleh ke saya jadi model ? INSYAALLAH . hehe . yang tu lah cita-cita saya dari kecil sampai lah umur saya 13 tahun ni (: nak sangat jadi macam ala2 awan dania gitu . hehe
even friend saya tak suka saya jadi pramugari . saya tak kesah , saya yang nak capai impian tuh . bukan nye di0rang . betul tak 
kenapa diorang tak suka . ? sebab seksi ? ouh yess . mesty lah kan . 
doakan saya k semoga dapat mencapai cita-cita tu (:


0 Comments:

Post a Comment


older post new post