Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


gaduh.gaduh -.-
Wednesday 11 January 2012 • 19:38 • 0 comments
assalamualaikum. hey, sihat? ouke-ouke2. rindu orang2 blog ney:)
Tasha gado dgn Kaka Form 2 semalam. lantak la! di0rang rase di0rang hot dah kot. suke hati je nak buat ape. sumpah benci kot (: 
gado dgn di0rang kat depan sk0lah. macam sengal seal gile bangang. tetibe datang kate bodo! if tak puas hati. ckp laa dengan saya. asal kawan2 saya sekali kena. hebat sangat ke korang? saya masuk bola tampar tuh sbb terpaksa. n saya jadi AJK tuh sebab kawan saya yang pilih. bukan saya yang tergedik2 nak jadi AJK. 
kalau korang semua tak suka. saya bole tarik diri. saya p0n taknak jadi AJK kalau semua orang tak setuju. tapi tak payah la sampai nak marah2. saya sedar saya ni kecik lagi. tak bole nak lawan dengan korang yang da besar2... tapi perlu ke tegur dengan cara macam tuh. tak bole ke tegur dengan cara lain.
and kalau korang tak suka saya masuk bola tampar. saya n kawan2 saya bole masuk permainan lain. kit0rang hormat korang ouke! so, tak payah la nak bagi rasa hormat tuh hilang.

p/s: saya still hormat korang sebagai kakak kat sekolah tu (: 


0 Comments:

Post a Comment


older post new post