Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


sedih sygs
Friday 16 December 2011 • 00:29 • 0 comments
yeah .. hari nih .. aku sedih2 sangat2 .. knp ? nak tau ? bf aku curang dengan aku .. sedih + bengang dkt dia .. aku x fhm knp dia buat aku mcm nih .. ape ea slh aku .. stiap mlm bergayut .. rse x de pe2 p0n .. hurmm .. nasib laa spe c0uple ngn kau lps nih .. ;(
kt sini aku nak ckp yg aku syg kau gile2 ... kau tak penah fhm prasaan aku .. hurm ;) aku ske dgr suara kau yg cute tuh .. auww^^tapi skang da x de kan sygs .. semua da tamat . da hancur ;) air mata mengalir smpai hbs p0n da tak berguna .. sbb kau da tipu aku .. thnx yaa
**** ILYF dear .. tak de da yg nak pgl aku cyg .. aku p0n da tak pgl kau b . manis kan ? tp skang da jd pahit ! kau da buat aku benci kau :(
aku terlalu percayakan cinta n kerana cinta jgk aku da mati . knp aku cintakan kau sampai mcm nih ? knp kau berpura-pura menunjukkan ksh syg kau tuh dkt aku ? tengok relationship kau tuh . mengalir air mata aku sygs  



0 Comments:

Post a Comment


older post new post