Amira Natasha.
N O T H I N G'S O V E R

Holla


Amira Natasha - 14teen - Shah Alam
Thanks for read this xx
I'm Not Perfect

Tagboard





Follow|Mention



Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Amira Natasha


terima kaseh kaka sygs;) ngee :D + kesah hati
Saturday 24 December 2011 • 00:34 • 0 comments


 

 hey;) selamat petang..maaf kalau korang bce entrie ni wktu pagi xD..hari2 yg berlalu.aku dah dpt byk pengalaman dari kakak aku..hari tu.aku menangis sebab break dgn ex aku..eh,sape yang ta sedey kan kalo break dgn bf :( takpe..aku faham die..die tak dpt syg aku..die just dpt bg kaseh syg die tuh dkt ex die yg lama;)
balek kpd topic asl ;) aku nak ckp terima kasih dekat kakak angkt aku sebab da bagi aku sedar drpda terkena tipu dgn laki-laki yang tak berguna kt luar tu...mase die call aku..die dgr aku menangis..then,die tny lhoo knp..aku explain jer lhaa...die cakap,ta pyh menangis sbb air mata berharga mcm emas..dia suruh aku lpekan ex aku tu...i will try..alhamdulillah..akhirnye aku dpt jugak lpekan ex aku...die suruh aku delete semua ayat2 jiwang yg ex aku penah kasi dekat aku...yea :) semua berjaya...tapi...
hari nih ex aku msg aku..die cakap die x dapat lupekan aku...aku just senyap...tak bole nak cakap ape...aku suro die delete no. aku..die cakap,die dah delete...tp,otak die tuh slalu igt no.aku...hihi:) sebenarnye aku suke die igt no. aku...xD heheh..die mntak maaf kat aku..then aku cakap..sorry,aku x bole nak maafkan die...aku harap die faham perasaan aku:)xD
takpe..skrg aku dah faham ape erti cinta sejati...dan aku faham ape erti lelaki sejati...:) dulu,mungkin aku da byk kena tipu dgn laki kat luar tu..tapi,skrg maybe tak! sbb aku dah ada kakak angkt yg slalu tolong aku:)
terima kasih kakak sygs:)



0 Comments:

Post a Comment


older post new post